OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

24 Maj - Sista dagen på DCHS

Kategori: Sweden

Idag var det sista dagen på Desoto Central High school, hade först en exam i sociology som det gick jätte dåligt på! pinsamt dåligt! hade sedan Englska där jag lyckades komma över 90! vilket är ett A och det var jag grymt stolt över och det är ju ändå därför jag är här så det känns bra sj!

Skrev 7 sider och sedan fick jag ett liten personlig kommentar på slutet från Mr Cummings! Han fick lite chocklad från mig samt flavia och mitt graduation kort!
Stannade kvar lite efter lektionen och pratade lite, han är nog den enda läraren som var öppen och lite extra än bara en lärare, de andra lärarna har knapt vetat om vem man är men Mrevligr Cummings var intresserad och trevlig mot en annan, kommer sakna hans lektioner och de sista 15 min. av hans lektion.

slutade tolv och då gick jag till Kimberlys jobb som ligger nära till skolan och hon slutade då, vi åkte hem till hennes familj, vi åkte sendan vidare till Chic-fil.a där de ville bjuda mig på lunch, vi åt kycklig hamburgare och hade det jätte trevligt! Det är verkligen en trevligt familj! Innan vi åkte hem igen svängde vi förbi på Bestbuy för att köpa en iPhone till Kimberly i graduation present, det blev en vit och sedan kollade de på en data med. Hon hade fått en rosa dator igår efter graduation men det var inte riktigt vad hon ville ha. 
 
Blev kvar lite för länge på Bestbuy så påväg där ifrån måsta vi lämna av kimberly som i började jobba igen vid 3, jag följde sedan med dem hem igen för tårta. När vi kom hem ditt så ville Pam (kimberlys mamma) att jag skulle kolla in något i deras vardagsrum och när vi kommer in där och kollar ovanför deras kamin så är det ett kort på mig som jag gav kimberly i graduation present och där stod jag nu. Det var lite kul ryckte jag!

Kom hem vid halv fyra och då var ingen hemma, så jag kollade på en tv show på datorn och chillade lite.
åt sedan pizza som var över från min middag igår till middag med flavia.
Vi städade sedan köket och jag packade ner mat för resan med Sherry som var i telefonen och gav mig instruktioner, hon var på jobbet och det var just nu lungt!

Har sedan packat inför florida och resten har åkt ner i den stora väskan som åker till sverige nästa vecka :D
Känns förövrigt jätte skönt att vara klar med skolan, har nu klarat av ett HIGH SCHOOL YEAR!!


Underbara Pam och jag :)


och där är jag igen tillsammans med systrarna Glover.

Bilderna från i går kväll kommer senare, jag väntar på att kimberlys storasyster ska skicka över några eftersom att mina är alla dåliga!

Kommentarer

  • Ylva säger:

    Grattis ALbin!



    Ha en riktigt skön sommar så ses vi den 29 augusti!

    Vi ser fram emot att få tillbaka dig!



    Ylva



    2011-06-02 | 08:04:04

Kommentera inlägget här: