OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

30 April, Valborgsmässoafton

Kategori: Sweden

Idag hade jag min efterlängtade sovmorgon, familjen åkte tidigt bort på ett softball game, så det det var tyst och jag fick sov ostört! underbart var det!

Pratade sedan med familjen på skype med lite frukost, var sedan tänkt att jag skulle gå ut men detta skit väder vill ju aldrig sluta, det började med vind och sedan regnade, vill inte ha 24 grader och blåst!! sol och 30 grader det det vara!!
Kollade iställer på lite tv och om bröllops klipp. Städade badrumet och packade ner massa saker i min resväska som jag inte alls använder, papper och vinterkläder som bara tar plats.

Vid fyra skjutsade sherry och jag; flavia till hernando till en kompis, hon stannar där tills imorgon. Vi stannade där en liten stund och kollade på deras baksida. De ska lägga in en pool som är samma som våran, de ville ha lite råd som vi gärna gav dom.  

Vi åkte sedan hem och sedan vidare till mexican restaurant med resten av familjen s om var hemma. Kom hem vid halv nio och nu har jag kollat på lyxfällan medans sherry och darrian är hos några vänner, michaela och christopher är hos sina andra föräldrar.

Har nu pratat med lite folk på msn och ska nu sova efter fått barna i säng.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: