OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

5 Maj

Kategori: Sweden

Äntligen är värmen här för att stanna, det är jätte härligt väder ute och lite solbrun början man bli med!
Skolan gick bra och det var inte några specielt som händer. Teacher appreciation week fortsätter och idag hade de bagueter till lunch, Mr Cummings tog hand om dom som var kvar efter lunch och bjöd såklart mig, men ingen annan i klassen haha. Sen när lektionen var över fick vi 4 busriders äte det som var kvar och det var kakor med. Gott var det!!

När jag kom hem hade Michaela sin klass här med några lärare, så de hade hamburgare, korv med bröd och chips osv. 
Så jag pratade med mamma och pappa, som precis hade kommit hem från stockholm i en rökskadad bil. Den hade varit parkerad utanför KTH när det var en brand där härom dagen. 

Åt sedan med flavia ute i den underbara solen, det var riktigt het och perfect badväder!! Hoppas det blir lika bra väder imorgon så jag får lite sol på min hederlig svenska kropp!
Efter solen hade gått ner pratade jag med tove och felicia en sväng, bra de!

Nu ikväll har jag pluggat mina Engelska vocab och inför ch. 12 prov imorgon i Mississippi studies!
Har även varit till walmart med christopher och flavia, när vi var klar där och påväg hem så var det två killar i en röd passat i våran ålder som följde efter oss och försökte få oss att reagera men de gav upp och vänder tillbaka för att messa med någon annan ist.

Imorgon är det FREDAG!! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: