OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

6 Maj - Fredag

Kategori: Sweden

fredag idag, äntligen fredag! Har väntat på att det ska bli helg hela denna vecka så mycket, det kommer bli en jätte bra helg!

Hade ett prov i Mississippi studies, det gick okej. Inte så jätte bra men helt okej nöjd.
Fick även våra yearbook idag, kollade igenom den och det var jätte mycket bra i den!
Sedan så skriver alla vänner i den med, på de första sidorna innan det börjar och sedan i slutet, det är mest olika kommentarer om vad man har gjort tillsammans osv. Det är kul och kommer sedan ha kvar det att kolla i om några år.

Hade sedan engelska och då skrev såklart Mr. Cummings i min och det var kul, haha det är riktigt kul att se vad folk skriver i den och speciellt när de lägger till lite extra!

efter skolan var det 24 grader ute och strålade solsken, jätte härligt. Jag tog med min boken ut och läste till det blev för het och jag måsta gå in igen. Åt middag med flavia och sherry, vi hade ett jätte trevligt prat och det är så kul nu när det kommer mot slutet och vi har så mycket att prata om och vad som hänt detta år.

Efter det kom morgan förbi, det är Christopher  flickvän och de skulle vidare på balen på SBEC.
De gick ut skolan igår och har studenten nästa helg, så det är lite konstigt att balen är nu. Sedan har de sina examer näste vecka med.

Vid åtta kom Malory och Kimberly förbi och vi skrev i varandras yearbook och det var så kul att läsa vad de skrev i min, haha! kommer skratta många gånger åt det! :D


Morgan and Christopher



Sherry and Christopher

Kommentarer


Kommentera inlägget här: