OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

Körkortstillstånd!

Kategori: Sweden

klev upp halv nio, var enormt trött, gick till mormor och morfar och skottade!! snäll jag är ;)

efter en lång morgon somnade jag igen framför tvn, det var skönt kan jag lova.
på eftermiddan åkte vi in till stan, köpte en skidutrustning till mig, så nu är jag fattig:(
sen så åkte vi till hudiksvalls trafikskola och gick någon handledarutbildning, iom att jag nu är 16 så får jag ta körkort;D;D det var tråkigt och skit lång, 4 timmar!!! men men blev iaf ännu mer fattigare men får snart börja köra bil, lagligt!!

sen blev det hot chili och mat ;)

imorgon öppnar klappen och det låter som om alla ska ditt, men jag får vell la se om jag åker ditt en sväng ;)

//Albin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: