OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

SNÖSNÖSNÖSNÖSNÖ

Kategori: Sweden

jag hatar snö!! 
 
imorgon skulle jag mamma å pappa åka till boda borg tillsammans med några andra från stan, men pgr att detta skit väder så blev det inställt...
men istället blir det stan och fixsa ett par nya längdskider och lite mera till min nya lgh ;D;D

jaja, nog pratat om detta väder.
idag har jag tagit tag i körkort, jag har ju fyllt 16 och får a körkort ;)
men det var en massa olika papper som skulle fyllas i och nån konstig introduktionskurs ska det göras, blir galen på allt detta, men körkort ska jag ha!!!!!

ikväll har jag varit hos mormor och morfar på julbord med släkten, så nu är jag mätt som bara den!!
nu ska jag kolla på stenhuggaren och da vinci code!

ha en bra kväll allesammans ;)

//Albin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: