OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

Ignorance is your new best friend!!

Kategori: Sweden

...eller vad tycker du, unni??


har varit i åre idag och haft kök, sista dagen med kall och varmkök A, känns bra ;);)
känns inte lika bra att det var -39 imorse när vi skulle till skolan, tur att man åker buss :)
+ att jag tycker det är onödigt att låtsas pratar i telefonen på bussen och speciellt om man pratar om saker som inte riktigt stämmer!!

funderar även på att byta till blogspot, här på blogg kan man inte ändra teckensnittet eller lägga in länkar, vilket stör mig!! men får se hur det blir med det ;)

nu ska jag äta lite, sen ska jag på bio, ska även möta felicia där, ska se flickan ;)

borde även plugga, men har inte någon störe lust, men ligger inte efter så det är lungt ;);)

tax och box

Kommentarer

  • agnes säger:

    Man kan vists lägga in länkar haha,

    men byt , det skulle jag ha gjort ;D

    2010-02-23 | 20:10:12
    Bloggadress: http://agneslantz.blogspot.com
  • Albin säger:

    bra agnes!! läser man, så kommenterar man ;);)

    jaha, men då måste jag leta vidare, men kke blir ett byte ändå, får se ;)

    2010-02-23 | 22:25:09
  • tove säger:

    D:D:D:D::D:D::D:D:DDD:D:D::D:D:D blogspot är sämst.

    2010-02-25 | 16:52:28
  • Albin säger:

    tycker du att man ska svara på kommentarena på bloggar, tove??? isf så tycker jag att du skall börja emd det!! ;)

    2010-02-25 | 17:21:27

Kommentera inlägget här: