OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

Tågtågtågtåg

Kategori: Sweden

Hade skrivit världens längsta blogginlägg nyss, men min antik telefon dog, och allt försvann:-( Men tror inte mitt saldo tillåter att skriva om det:p Sitter iaf på ett gammalt sj tåg, på väg till ljusdal, därefter jag ska åka buss till hudik, förhoppningsvis så står det två päron där som längtar efter deras son, kan ju alltid hoppas;-) Skulle även äta lite mat här, men mitt visa elektron kort funkade tydligen inte på tåg:-( Så jag får väl fasta lite:p Imorgon skulle jag ta en promenad med Tove och ebba, bli kul å träffa dom:-) På lördag ska jag till stan och få tandställning nere, tur och retur blir det då;-) sen dra vi till gnarp och fira min farmor som fyller 90 år. på söndag så tar jag bussen tillbaka till åre:-) Kommer förmodligen inte bli så mycket bloggning i helgen, men ni klarar nog er;-) Ha en bra helg:) //Albin

Kommentarer

  • tove säger:

    kunde du inte ha smsattt mig! för jag har inga pengar på min mobil!

    2010-02-19 | 23:00:03

Kommentera inlägget här: