OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

Whatever!!

Kategori: Sweden

helgen har varit lika kort som vanligt med väldigt kul ;)
den började med en olje lek hemma hos misan med julia, det började med att misan hade torra fötter och då tänkte jag att hon kunnde sätta plastpåsar på fötterna med olja i, det gjort vi alla tre ist, men sen så gick misans påse sönder och det blev olja över hela golven i köket, hallen och vardagsrummet ;) sen så gick väll våra påsar sönder oxå och då började vi typ glida på golven, vilket var mer än kul ;)
sen så lite senare kom jag och julia på en kortlek som var skit tråkig, men vi skrattade sönder oss av någon anledning bara för att vi spelade en tråkig kortlek som man blev ganska fast vid ;)

sov ut på lördag, enda dagen iveckan man kan göra det, skönt!! sen så var det dags att städa lägenheten, var ganska välbehövligt ;) kollade på melodifestivalen med tilda sen på kvällen, lite kul att pernilla wahlgren var med ;) 
jobbade idag på skistar, börja tröttna på att besikta samma lägenheter varje vecka! desto jobbigare är det att alla stockholmare kom idag, var typ fullt med folk på ica och på tågstation iom att göteborg åker hem!! börjar märkas att man bor i en turistort ;)

nu ikväll har jag varit på bio med david, snabba cash, trodde den skulle vara bättre, men men ;)
nu tänkte jag kolla klart på wallander sen somna, medans alla andra är på dippan och firar unni ;)
Grattis Unni på 18-års dagen!! ;)

Kommentarer

  • Unni säger:

    TACK!

    2010-03-15 | 23:14:41
    Bloggadress: http://tonithefish.blogg.se/
  • Albin säger:

    kul att du läser min gamla inlägg ;)

    du borde börja blogga ingen tycker jag ;);)

    2010-03-16 | 12:53:13

Kommentera inlägget här: