OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

Nya lägenheten ;)

Kategori: Sweden

Hallå ;)

igår eftermiddag åkte jag och mamma pappa hit upp till järpen, tog ju bara 4 timmar liksom ;)
kom upp vid 6 och började packa in alla prylar, hade med mig en del!

sedan åkte vi till ica, med två liftare ;) tano och josefine följde med ist för att gå till ica i 30 minus ;)
sedan så åt vi korv och pommes frites, kollade på let`s dance samtidigt ;)
fortsatte att packa upp de nya sakerna och sedan så började jag flytta över allt de andra från den gamla lgh.
märkte att jag hade alldeles för mycket saker här, mycket onödigt oxå!! men mamma och pappa tog hem en hel bil med saker idag med ;)

idag har vi donat och plockat i den nya lägenheten, det verkar bli ganska bra och trevligt ;)
ska bli skönt att bo i en mindre lägenhet och framförallt själv ;)
vid tolv-ett åkte mamma och pappa hem mot enånger, de fick ta med sig lika mycket saker hem som vi tog hit, lite komiskt.
sedan så har ja slutstädata delar av den gamla lägenheten, köket och mitt sovrum, enormt tråkigt, men nu är det gjort ;)
det blev väldigt tomt och kalt där, men men jonas får nog det bra där ändå ;)

snart kommer vakterna och vi ska göra nyckelbyte samt skriva ett nytt hyreskontakt;)
sedan ska jag äte lite middag, kyckling och potatissallad, gottigotti ;)
imorgon blir det tidigt, börjar 9 på skistar, blir 7 bussen till åre, dessa busstider är som hemma i enånger!! :)

25minus här på kv, igår hade det varit -35 hörde jag!!
//Albin 

lite bilder från den nya lägenheten ;)


KV
KÄLLARVÄGEN 2


köket ;)
Köket ;)




Sovrum/vardagsrum ;)
sovdel i........



...vardagsrumet ;)
från en annan vinkel ;)



BROADWAY!
Tavla: Broadway ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: