OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

Kära dagbok ;)

Kategori: Sweden

tänkte köra ett inlägg nu då, har bestämmt mig för att ha en mer regelbuden bloggning!!
kollar på baggegalan nu och pratar lite planering på msn, om det bästa!!! vänskap!!

har varit i åre idag och vart husfru med ulla, ulla är en grymt humoristik trevlig skvallerkärring ;);)
hade även ett spontanskrivning i Livsmedelshygien, gick ganska bra. är klar med den kursen nästa vecka, ska bli skönt att slippa det! ;)

köttbullar med mos, stod på menyn idag ;) sen kom tilda, men gick dit sen och kollade på lite tv, om några  konstiga människor som tyckte om docker mer än barn och sockerplats - sjukt!!

imorgon är det serveringsprov, är klar med a-kursen sen, hoppas på ett high score där.
känner att jag kommer att äga på ostrongafflar och tulpanglas!! ;)

igår var  11 stycken in på min blogg, men jag har ingen anning om vilka ni är, förutom 1 ;) 
så det skulle vara trevligt om ni som läser, skrev en lite kommentar, blir en liten belöning ;);) 
                                                   nu ska jag kollar på medium och sova!!
                                                       hoppas på lite längd imorgon!! ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: