OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

100910

Kategori: Sweden

Fredag, underbart!!
Skolan som vanligt, hade pap rally och peppade inför dagen fotbolls match.

Nästa lördag har vi homecoming dance och detta år är det tjejerna som frågar killarna, så idag under teater lektionen så skulle vi läsa en monolog mellan två personer och då kom det fram en tjej som heter julliey  (julia) och frågade om hon kunde läsa med mig. Självklart sa jag, så vi läste våran monolog inför klassen och precis när vi var klar så fortsätter hon att prata och frågar om jag vill gå med henne på home coming ;) lite chockad jag blev men sa, -jaa. såklart ;))


Slutade vid 15.45 och åkte hem, michaela åkte till sin mamma medans jag och flavia gick en promenad i 100 farenheights så det var riktigt härligt ;)

Vid sex så åkte vi till sbec, en privat skola här som barnen I familjen går till och de hade en fotbolls match som vi kollade på, sbec vann med 21-7 ;)

deras band var mycket dåligare än vårat på Desoto Central och lika så cheerleading, så den här skolan var mycket mer tråkigare att kolla på än våran!!



Pep-rally













Sbec game




Kommentarer


Kommentera inlägget här: