OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

120910

Kategori: Sweden

Söndag = kyrkan!  
Var i kyrkan mellan halv tio till tolv, var faktiskt riktigt roligt!

Efter det så åkte vi till zizi’s pizza och åt pizza och här är det inte så att man beställer en pizza och äter den utan det är som en buffe med 15 olika sorter hela tiden, så man betalade 6 dollar = ca 42 kronor, så både billigt och gott var det ;)

När vi kom hem så pratade jag med mamma på skype och sen så tog jag med the girl with the dragon tattoo ut i solen och stekte på i två timmar ;)

Vid sex så åkte vi till kyrkan igen för att ha ”kvällslektion” så då var vi där i en timme och typ bara lekte och sen så fick alla i våran grupp ställa massa frågor till mig och flavia om hur det var i Sverige och Italien, så det var kul.
När de sa att detta var bibelbältet så överdrev de ju inte direkt, är mest i kyrkan och på fotbolls matcher tycker jag, känns inte som att det är jag direkt men ;))

Nu har vi ätit hemburgare med friterad potatis och nu kollar vi på music video awards på Mtv och Macy dansar till Justin Biebers framträdande  ;) väntar med spänning på att Robyn ska komma och visa vad sverige går för ;)

Imorgon är det back to school  ;)

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: