OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

11 April, Måndag

Kategori: Sweden

Skolan idag igen, hade två prov i sociology och det gick verkligen inte bra! sämsta proven jag någonsin har prestet på! värre än tyskan i enånger var det, vill inte tänka på det längre!!

Hade sedan ett make up prov med i MS studies som det tacko lov mycket bättre på. 
Under lunchen börjde det regna och det har varit igång sedan dess, regnat och stormat. jag antar att vi får allt som var över från helgen men till helgen igen ska det vara upp emot 70 igen, så det ser jag fram emot!

Efterskolan så pluggade jag lite och gick igenom lite "business mail"
ska bla. till Stockholm open v. 42 och vara med i Vip tältet inom servering och sedan veckan därpå blir det hotell praktik och även det med i stockholm tror jag, ev. på såstaholm. 

vid sex skjusade Sherry, Flavia och mig till en Mexikansk restaurang där vi en annan utbytesstudent hade en födelsemiddag, Hon heter Jullie och är från Thailand och fyllde 16.

Nu Ikväll så har jag varit med Christopher och sedan kollar runt i poolen med Sherry, poolen har en läcka och vi försöker komma på vart det är med olika metoder och förmodligen är det en lampa som det är ett litet sprika i, men eftersom att det bara försvinner några dm per dag, så är det lite klurigt. Men imorgon kommer pool mexikanerna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: