OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

18 April

Kategori: Sweden

8 Månader sedan, 18 Augusti packade jag upp väskan här och om 6 veckor packar jag den igen.
Detta år har ju bara gått för snabbt!!!

Hade en Bra dag idag, inget prov och kort vecka är det med. På fredag är vi ledig!
Har dock inget påsklov som alla ni har hemma i Sverige, en fredag ger dom oss och det är allt för påsk.

Efter skolan så vart det ganska vidigt, solen var bakom molnen, men det var ändå skönt för det var friska 23 grader. ska dock regna resten av veckan och bli bra tills på fredag och upp mot 30 grader under helgen.

Pluggade lite under kvällen, sedan var Christoper och jag till sonic där han lämnade in en jobbansökan sedan köpte vi oss en varsin sonic glass blast med.

Hade sedan saga läsning för macy in min sociology book, vi kollade på bilder och kom upp med historier. Det tyckte hon var riktigt kul och det var det med. Nu måste jag fortsättaplugga inför två sociology prov imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: