OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

20 April

Kategori: Sweden

Om 8 månader fyller jag 18!
Idag hade jag ett prov i ms studies, som det gick riktigt bra på! Sedan fick vi tillbaka prover från i fredags som jag fick 105 på, dvs 5 bonus poäng från en extra credit frågor :D

Resten av dagen rullade på bra, vi började med redovisningar på engelskan och jag har min imorgon.
När vi slutade så var det en bi familj som hade satt boende i ett träd utanför skolan, och Usa som detta är så stängde man av den sidan av framsidan och bussarna var i på olika ställen, så man fick leta sig fram till sin buss och hittade tillslut den, det tog lite extra tid med. 

Igår natt hade vi Tornado varningar, brandkåren åkte runt med sirenerna på och sedan var city varningins sirenerna på med. Det var starka stormar och allt utomhus är kaos, trädgårsstolarna låg i poolen imorse.
Det började vi 11 och var över vid tolv, tornado vindarna gick norr om Memphis så vi klarade oss utan skaddor.
Men det var lite skyltar och träd nerblåsta imorsen.

Ikväll när vi var i kyrkan så var det lika igen, det var lite kortare och lysset flashade till lite då och då.

Nu ikväll har jag gjort några uppgifter i Ms studies eftersom att vi ska ha ett open book test på nästa kapitel.
snabba steg här!!
På fredag är jag ledig och då ska det bli sommarväder, 27 grader och lika resten av helgen!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: