OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

22 April - sol & bad

Kategori: Sweden

Idag har varit sol och bad dagen!
Pratad med mamma och pappa på morgonen och sedan när värmen började komma upp mot 30 grader gick vi ut och badade. Carly, Jake och Macy var med, skönt med en pool när det är så här varmt!!

Vid två gick jag till Kimberlys syster där Kimberly var redan, hon bor i mitt bostadsområde med sin man och 3 veckor gammal baby, Dylan. Vi hade lunch där och sedan skjusade Kimberly hem mig när hon skulle på jobbet. 

När jag kom tillbaka så hade Gijula kommit, en kompis till Flavia från Italien som också är utbytesstudent. Vi badade och var ute till sex då Malory kom och ville ta med oss på mat. Vi åkte till Hunan, asian buffe mat!! 
Vi gick sedan runt lite på våran shopping mal och hittade lite roliga presenter! 

Nu ikväll har vi kollat på film och Gijula stannar över. 
Imorgon hoppas jag på lika bra väder!! ;) 



Macy och jag i poolen.


jake, Macy och Carly


Gjulia och Macy trivdes bra i solen!


flavia, Gjulia och Malory var lycklig över att få äta på Hunan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: