OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

29 April

Kategori: Sweden

Äntligen fredag efter en låååång vecka! Hade ett prov i Mississippi Studies, det var svårt men det gick bra. Fortsatte med Access på computer apps och sedan på Sociology fick vi sitta tysta under hela lektionen, läste Harry potter och sov. På Lunch åt vi såklart och sedan pratade jag med min syv.

Engelskan läser vi våra böcker och pratar om dom, inte så jätte kul kan jag säga att det är! Men det går när man vet att man har 15 pratglada minuter vid slutet av lektionen, idag pratade Mr Cummings och jag om Bröllopet i Storbritannien och Nasa’s sista rymduppskjutning innan det läggs ner och Usa’s framtid i orbit kommer nu ligga i privat händer.

Efter skolan pratade jag med familjen och sedan åt jag middag med flavia ute i underbara 25 grader! Läste även tills solen gick bakom molnen, vi bestämde oss då för att gå på en promenad. Vi går alltid i detta område så nu gick vi till ett på andra sidan vägen, vi gick och gick, hittade fler vägar och områden, kom in ett nytt område och kom till Kimberlys hus men hon jobbade så vi gick vidare och bestämde oss för att gå de sista kilometerna till hennes jobb och sedan åkte med henne hem. Vi kom hem 2,5 timme senare och är nu röd om nacken.

Nu ikväll har sherry varit på jobbet, flavia och jag har kollat på bröllopet med macy och sedan har macy kammat mitt hår så jag nästan inte har något kvar. Har inte sett några svenska kungligheter men hoppas ivrigt att de kommer fram snart! Vi även se middagen och nån dans, men det verkar inte vilja komma på tv här.
Nu är klockan snart tolv och macy har somnat i mitt knä, så ska försöka komma loss och sedan få lite sömn jag med. Ingen klocka som ringer sex i morgon bitti, sovmorgon väntar!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: