OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

9 April, Lördag

Kategori: Sweden

Klev upp vid nio imorse för att få ut så mycket av solen som möjligt, pratade på skype och tog sedan med mig böckerna ut till poolen och satt mig där och gjorde några uppgifter innan man måsta gå in igen för att det var så varmt! Drack vatten och satt still mest resten av dagen.

Flavia vaknade sedan upp och kom ut med, vi satt vid poolen under ett parasoll för ansiktet!
jag har svårt att förstå hur het och varmt det kommer bli i Maj när det redan är så här, det var ca. 27 grader idag och det är April. Är glad över att jag inte kommer att vara här I juni men kommer för hoppningsvis hinna få lite färg innan hemresan ändå. Det känns som att detta är min chans att verkligen bli Thailand brun, eftersom det inte funkar för mig i Thailand ;)

Vi badade sedan i poolen, som äntligen är fixad, reningsverket har  varit trasigt över vintern och det har samlats på massor av skit, så i veckan var några Mexikaner här och tömde den, tvättade och fyllde sedan upp den igen.

På kvällen ut vi pizza på altan och sedan under kvällen kollade jag på film och finalen av Landskampen, var ju inte så kul att se att Norge vann men men, bätte lycka nästa år!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: