OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

010211

Kategori: Sweden

Idag har det regnat hela dagen, det är förmodligen början på den snöstorm som ska komma innom de närmsta dagarna, hoppas det inte blir allt för mycket så vi inte kan åka till tennessee på torsdag.

Hade ett vocab quiz i usa government och sen på Psychology hade vi en vikarie, det jobbar cirka 10 stycken vikarier på skolan, de oftast lärare som har gått i pension, de som har pluggat till lärare på college men inte fått jobb eller dom som går på college och vill ha extra arbete, eller så är det bara människor som inte har nån speciell utbildning. Så dessa "substituter" kommer på morgonen och får ett nytt schema varje morgon beroende på om den vanliga läraren är borta hela dagen eller bara nått block osv. Så på psychology idag gjorde vi det vanligare men inte lika hårt som annars ;)

På family dynamics fick jag min baby, det är en docka som jag ska ha i 48 timmar och den grinar ibland och då måste jag skriva ner det osv, sen måste jag göra massa uppgifter om det osv. Jag är förvarnad och har hört att den kommer skrika under nätterna med, ser fram emot det!!

Nu ikväll har vi ätit tacos till middag, macy har lekt med min baby och jag har pluggat till us. gov't test och psychology vocab imrorgon! 
Ska nu kolla på bygglov och sen sova! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: