OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

070211 - Snödag

Kategori: Sweden

idag måndag klev jag upp som vanligt för att åka till skolan, duschade, åt frukost och fixade allt inför att åka.
När jag och Sherry åkte hem ifrån så regn/snöade det och det var mörka moln, 08.25 när första lektionen började så sa rektorn i högtalaren att vi inte skulle gå i skolan idag och på samma gång fick vi sluta, så jag fick skjus hem av en kompis och då hade det börjat snö riktigt och det var vitt överallt! Kom hem vid nio och då pratade jag med mormor och morfar lite tills pappa kom och då skulle de äta, pratade lite mer dem alla lite senare oxå.

Kollade lite på tv sedan och bloggade om helgen, ni får kolla in alla bilder här neranför sedan!
Vid tolv kom Michaela hem och sedan kom de andra barna hem som vanligt vid fyra för de hade gått hel dag.

Vid åt nån köttfärs röra med makaroner i samt potatismos och sås. Har ikväll vart med christopher, pluggat, sovit lite och nu ska jag sova igen för att hoppas på att det blir skola imorgon så jag slipper gå lördagar senare på.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: