OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

120211 - no strings attached

Kategori: Sweden

Åt min frukost imorse med flavia ute på terrassen i solen som börjar komma fram från vinterkylan.
Efter var det bara att ta tag i alla läxor som jag har gått att vänta på att göra, har aldrig haft så mycket läxor och uppgifter som ska lämnas in! Ska bli skönt att komma till skolan och lämna ifrån sig allt!!

Efter att familjen hade åkt på en basket tävling med carly så ringde mamma, då var det monika och henry som var hemma oss för att fira pappas födelsedag, blev lite usa prat. Alltid lika roligt att prata med kära enångersbor!! ;)

Under eftermiddagen var jag med flavia, vi gjorde massa skoluppgifter tillsammans innan malory kom över med en tårtbitt till oss från en baby shower som hon hade vart på. Vi bestämmde då att vi skulle gå på bio ikväll.
Så två timmar senare hade vi först ätit hamburgare här hemma och sen kom hon tillbaka och hämtade upp oss.

När vi kom fram till bio'n så var det jätte mycket folk där, 50% var typ från min skolan, DeSoto high.
Vi skulle kolla på "no strings attached" som är tillåten från 17 år här i Usa och i Sverige är den barntillåten, man fattade varför när man såg den! typsikt USA regel!! ;) 
Efter en bra film åkte vi till Sonic och beställde några m'nm ice shake, vilket är grumt goda och stora! den minsta skulle vara en medium/large i sverige, vilket slutade med att halva min står kvar nere i frysen!! ;) 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: