OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

130211

Kategori: Sweden

Imorse pratade jag med mamma och pappa på skype first och sen med mormor och morfar.
Efter att flavia var klar med skype också bestämmde vi oss för att göra några engelska test på Ef's hemsida, det gick verkligen bättre än jag trodde att det skulle gå, first gjorde vi ett varsit och sen ett annat tillsammans som tog över en timme, var lite drygt men det var kul att se resultatet! tror inte att det hade varit samma resultat för 6 månader sedan.

Sherry sov hela dagen efter att ha jobbat natt och när hon vaknade så hade vi bestämmt att jag skulle kolla på hennes skrivare som var trasig. efter att ha bytt färg i den och fixat nått papper trassel så skrev den ut igen!

vid fem så åkte vi till kyrkan för söndags service och efter det åkte vi till cicis pizza, samma ställe som vi var tills i fredag som var en pizza buffe restaurang, det är en riktigt bra ställe! billigt och det är buffe!! det dåliga är att man äter jätte mycket och nu känns det som att jag inte vill äta på en vecka typ, men jag åkte ju inte till usa för att bli smalar iaf så det går ;))

När vi kom hem så hade vi med oss christopher med, så nu har vi umgåts lite och jag har även kollat solsidan!!
Berätta för christ att det har sålts till abc (en american tv kanal) och kommer att visats här snart, så det är lite kul!!! ;)

Nu blir det sängen och hoppas på att denna vecka blir lite längre med skoldagar än förra veckans 1,5 halv dag på 5 dagar!! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: