OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

140211 - ommöblering

Kategori: Sweden

Idag var vi äntligen tillbaka till skolan för en heldag, gjorde test i psychology och us government, det gick bra.
Fick även tillbaka mitt betyg från min baby, det var uppdelat i två olika betyg; ett för arbetet med ett häfte sen ett betyg för hur bra man hade varit med barnet där man endast kunde få 98 eftersom att ingen kunde vara 100% bra förälder i alla lägen. så jag fick 100 på det första och 98 på det andra, så det var jag ju nöjd med!! redo att bli pappa nu! ;)
Fick även lite alla hjärans dag godis idag, först lite godis av sherry imorse med ett kort, sen lite godis i skolan av en kompis och ett kort såklart. Sen när vi kom hem hade sherrys mamma varit förbi med godis till oss. Fick även ett fint bidrag av mamma och pappa idag också!! ;)

lutade skolan vid 15.45 så var det jätte härligt väder ute, solen sken och man fick ta av sig till t-shirt, härligt. När jag kom hem så var sherry och barnen redo för att åka på en basket tävling, det var carlys sista basket tävling för denna säsong, De var borta nästan hela kvällen.

Chirstopher, flavia och jag åt lasange till middag och sen började vi att flytta om lite i mitt rum. De har vart en två våningssäng framför ett fönster och lite opraktiskt som jag inte har gillat, så vi flyttade om lite och det blev jätte bra!! ;)



Godiset jag fick idag.


Här är min nya sovplats där den andra sängen stod förr.


och här står den sängen nu med min nya plugghörna ;)


garderober och walk in closet är som vanligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: