OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

240211 - Tornads

Kategori: Sweden

Idag var det som vanligt, hade vocab quiz i us government som det inte alls gick nå bra på, men jag förlorade bara 1 poäng och eftersom jag fick två poäng från igår så går det ihop ändå ;)

Men på PSychology gjorde jag 100 tredje gången på raken, så denna vecka har jag kämpat ihop 4 poäng i psychology så det är man ju stolt över!!

På engelskan fortsatt New york pratat och sen pratade vi lite om tornados som har varit trakterna idag/kväll.
Det har varit tornado klockor ute i hela kommunen och det har visats på nyheterna vart dom har gått, men vi har haft jätte mycket regn och blåst, sen har varit åska och blixtar hela kvällen!! Tornaden gick som vanligt inte förbi oss utan mer väst mot arkansas ist! det var tur!!

Ikväll har jag pluggat inför mitt usa government test imorgon samt ett family dynamics test. har även engelska ord imorgon, så det varit en hel del.

Till middag åt vi tacos, det var gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: