OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

17 Maj - Mississippi

Kategori: Sweden

Är nu tillbaka i USA och Mississippi. Landade igår kväll, måndag på Memphis flygplats där sherry och flavia hämtade upp mig.

När vi kom hem till huset och jag kom upp till mitt rum så var det där en lite överraskning. Det var 1200 post-it lappar med olika mönster. Det var malory och kimberly välkomms present.

Gick sedan till säng vid åtta och sov till fem imorse då jag var jätte pigg!!
Har idag varit iskolan, gjort ett prov och fått lite uppgifter i missat arbete. Det är inte alls för mycket, de flesta lärarna tar bort lite jobb iom att det är så sent på terminen och det är exam nästa vecka där jag måste ta alla fyra! så det blir nog ingen skola på torsdag och fredag efter att jag fått exam review imorgon.

Jag var den enda utbytesstudenten kvar idag, vi fick sluta med senior klassen och ha våra exam igår och idag.
Men eftersom jag har lite make up work och inte viste vad för något som var med i exam så kommer jag bara gå denna vecka och ta exam på regular tid.

När jag kom hem var det 20 grader ute, så jag var ute en stund. Var sedan med cristopher och åt middag, kasler och potatisbullar.



Vid sju kom Kimberly och hämtade mig, vi åkte hem till henne där malory var. Vi åt lite, och sedan hade jag med mig lite svenskt godis som vi åt. De tycker som vanligt inte om djungelvrål eller salta pastiller. Kex choklad och marabo är bäst!
Daimen går även ner, men är inte sån jätte popular godis.

Kom nu hem vid halv tio och är jätte trött!!! ska bara lägga upp lite bilder och sedan blir det sängen snabbt!!


MIn säng.


Mitt rum med garderober.


Jacks säng.


Mitt skrivbord med.....


...svenska flaggan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: