OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

18 Maj

Kategori: Sweden

vaknade lite senare idag, klockan 6 vaknade jag helt utvilad: skönt!
Var sedan i skolan hela dagen. var mening att jag skulle ha ett prov i ms studies, men det blev uppskjutet tills imorgon, så det kännt skönt att ha lite extra tid att plugga. Vi kollade sedan på en film hela lektionen om hur det var förr i tiden med segregation och hur den vita människan behandlade den svarta. Det var mycket intressant att se, men otroligt hemskt och fruktansvärt!!

Gick igenom inför examen på de andra lektionerna och gjorde klart lite make up work osv.

När jag kom hem från skolan var jag med flavia ett tag tills hon åkte till kyrkan, Jag gick då ut på en springtur.
Åt sedan lite middag och duschade. Kollade även på lite tv innan jag blev så trött att jag gick och la mig

Vaknade nu upp vid nio och ska bara borsta tänderna och blogga, sen blir det till att sova igen!!

Om en vecka är det dags för FLORIDA!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: