OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

22 Maj

Kategori: Sweden

vaknade upp i bra tid i morse efter att sovit typ 12 timmar.

Började med att blogga om gårdagen och sedan åkte familjen till kyrkan, jag och flavia åt då frukost och sedan kollade jag lite på ett tv program i väntan på att famijen min skulle logga in på skype.

Sherry vaknade då precis upp efter att ha jobbat natt på Bb, vi pratade om gårdagens graduation, om Michaela och sedan om florida och sedan att vi snart ska åka hem och hur ledsen hon var över det, men jag tvivlar lite på detta dock, lite glad borde hon vara. men men det är bara hur jag ser på det ;)

Pratade sedan på skype i någon timme innan det blev dags för att hjälpa flavia packa, världsresenären själv ;)
Det regnade hela förmiddagen och morgonen med, igår var det strålade solsken och idag var det regn och blåst med 20 grader! sånt väder får det vara nog med nu!!

Vid två kom Kimberly och hämtade upp mig, vi åkte och fixade några graduation presenter för mig tills imorgon. 
Vi åkte sedan hem till hennes föräldrar som är lite halv galen i mig, Vi skrev iallafall i varandras yearbooks och kollade igenom korten från igår. Sedan hade vi tårta och cupcakes. 

Åkte sedan och hämtade upp pizza till middag och när vi kom tillbaka var kimberlys syster där med hennes man och deras 2 månader baby Dylan. De åt med oss och sedan skulle de ta kort tillsammans i Kimberlys cap and gown eftersom att hon tar graduation imorgon. 

Vid sju åkte vi på bio, såg någon kärleksfilm som enligt mig inte alls var bra mer än slutet, men det gick det med ;) 
Har nu kommit hem och pratat lite med flavia som har packat hela kvällen, hela hennes väska är nu full och det finns minst lika mycket tills som ska packas ner och hem till Rom. 

Nu ska jag sova och göra mig redo för  Examen imorgon.

PS. kolla in de extra korten från Igår som jag in efter på går dagens inlägg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: