OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

25 Maj - Florida!

Kategori: Sweden

Idag tog jag mig en harlig sovmorgon forsta dagen pa sommarlovet. Underbar start pa lovet!!!
Packade sedan ner allt i mitt rum for sverige och sedan en liten vaska med till Florida.
Kommer att fa lite problem att fa med alla hem till sverige, men det loser sig nog med.

Vid elva pratade jag med mormor och mamma en stund innan det blev dags att aka till SBEC och hamta upp Flavia som gjorde de sista examen proven innan hon ocksa kan ga pa lov.
Vi kom ut pa interstate vid 1 tiden och hade 6 timmars korning till Mobile i Alabama dar vi skulle spendera natten for att sedan fortsatta resan imorgon till Destin Florida.

Sherry och Christopher turades om att kora medans vi andra sov mesta dels. Innan vi kom in i Alabama stannade vi for toa och snacks. Vi forsatte sedan varan korning och jag starade en lek med en regel och sedan gjorde flavia och sherry upp en och flavias var omojlig att bryta: regelen var att sitt ord skulle vara lika manga bokstaver som antalet bokstaver i ditt namn och vi kom aldrig pa det!!
Vi hade trevliga timmar dar i bilen innan vi kom in i Mobile langt ner i Alabama efter 6 timmars korning fran Southaven.

Vi checkade in pa varat hotell och sedan akte vi till Ihop och at middag. Kollade pa tv sedan med christopher innan vi somnade i sviten vi 8 hade.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: