OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

26 Maj - Destin

Kategori: Sweden

At frukost imorse pa hotellet innan vi akte vidare de sista timmarna mot Destin. Det var bara tva timmars korning och vi stannade halvvags for att kolla in en stad: pensacola. Vi var in pa ett vistor center och sedan gjorde vi inte sa mycket mer dar.

Korde sedan in mot Destin dar vi bara kollade runt pe en liten start innan man akte over till Destin On.
Destin ar ett strand sommar stad som har mycket noje och hotell samt langa strander. Det ligger langt upp i Florida och vattnet ar mexicanska golfen.

Vi akte runt och kollade i olika butiker med sommarsaker, Carly och Christopher ska kopa en skoldpadda sa de kollade pa det.

Vi akte sedan och hittade varat hotellet som vi bor pa resten av vecka. Men vi fick inte checka in for an 4 sa vi akte och handlade mat. Och nar man ar 8 personer i en familj sa kostar det verkligen. Att kopa matvaror for 4 dagar och slutnotan hamnar pa 1500 sa var det som en lite chock for mig, vi hade aven hela bilen full med vaskor och bagage sa alla fick kliva in och sedan lastade jag in allt i deras kna och macy fick sedan sitta i mitt kna.

Checkade sedan in i varan svit. Det ar tre sovrum och tva badrum samt ett stort kok med vardagsrum.
Vi packade upp och gick sedan efter strandpromenade innan vi akte till ett jatte coolt stalle och at. 

Det kommer att komma kort, men inte under denna helg! Det blir senare for jag har inte min data med mig.

Nu ikvall har vi gatt efter stranden och det ar kolsvart ute men 25 grader i luften och klockan ar 9 pa kvallen! SKONT!!!

NU har jag duschat och ska strax sova. Vet inte nar nasta inlagg kommer, men nan dag saker! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: