OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

4 Maj

Kategori: Sweden

Pratade med med mormor och mamma en lite stund imorse innan jag åkte till skolan med sherry!
Hade ett prov i Mississippi studies, det var svårt men det kändes som att det gick bra ändå, vi får se om det drar upp mitt betyg något. Efter Computer application hade vi sociology och där var nästa prov, det gick jätte bra och jag fick ett A, det går bra nu!! Hade sedan Engelska som var dagens sista Prov. 100 frågor om en bok var det, tog nästan hela lektionen att svara på dom och inte var det enkelt heller!!

Slutade skolan vid kvar i fyra och då var det varmt och skönt ute. Åka bussen hem och satt sedan ute vid poolen fram emot sex. Badade lite med men det var inte lika skönt så jag stannade ovan poolen med min bok!

Vid halv sex åkte familjen till kyrkan, själv gick jag ut och sprang.
Tog sedan en dusch, åt lite pizza och väntade på kimberly skulle sluta jobba. Vi åkte sedan ut till våran shopping mal och kollade runt, hittade lite bra att ha på några reor innan vi åkte till sonic och åt en hamburgare med apelsin sprite, gött de!

Sitter nu vid köksbordet med flavia och pluggar, vi väntar även på att sherry ska komma hem, men vi vet inte riktigt när hon kommer. Blir nog sängen snart!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: