OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

8 Maj - Sverige

Kategori: Sweden

Klev upp i bra tid imorse och pratade lite på skype. Packade sedan det sista som denna gång ska med hem till Sverige. Det blev 23 kg och inge plats kvar i väskan, det kommer vara minst lika mycket mer i den när jag kommer hem nästa gång med!

När jag hade tvättat undan allt och plockat ihop på rumet gick jag ut till poolen med flavia den sista timmen innan familjen kom hem från kyrkan och vi skulle då åka till flygplatsen.  Det var idag väldigt varmt och skönt ute, varmaste dagen på mycket länge och det var ju lika i sverige.

Klockan två skjutsade sherry och flavia till flyplatsen för att lämna av mig. Jag checkade in och mitt bagage blev checkat direkt till Sverige, så det var underbart att få det ur resans gång.

Flög sedan till Toronto, över till London och sist upp till Sverige. Landade på Måndag eftermiddag vid 3 där mormor och mamma väntade <3

Kommer vara hemma till 16 Maj då jag åker tillbaka till Mississippi.
Blir ingen bloggning denna vecka.

Albin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: